Om du inte är nöjd
Vi strävar efter att varje beställning ska motsvara dina förväntningar. Om ett problem uppstår är vi alltid fast beslutna att hitta en snabb lösning.
Om det finns ett fel på vår sida, till exempel tryckfel eller skador under produktionen, kan du kontakta vårt supportteam med ditt namn, ordernummer och foton av problemet. Vi kommer att bedöma situationen och försöka tillhandahålla en lösning; t.ex. omtryck, återbetalning eller kredit.
Eventuella problem måste rapporteras inom en vecka efter leverans för att säkerställa snabb hantering. Återbetalningar behandlas vanligtvis inom 5-7 arbetsdagar efter att vi har verifierat problemet.
Observera att vi inte accepterar returer om det inte finns ett fel på produkten. Vi kan inte utfärda återbetalningar eller omtryck för felbeställningar så som fel storlek, designfel eller ändringar när beställningen har tryckts.
Våra klistermärken och etiketter görs på beställning, så vi uppmuntrar alla kunder att noggrant granska sin design och storlek innan de slutför beställningen.
Om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp är vårt supportteam redo att hjälpa dig genom processen och se till att du blir nöjd.
FAQ
Återbetalningar behandlas inom 5-7 arbetsdagar efter att vi har mottagit meddelandet och verifierat problemet.
Vi accepterar inte returer utan defekter. Om det är ett problem från vår sida, mejla oss med ditt namn, ordernummer och bilder, så hittar vi en lösning.
Om du inte är nöjd med din beställning, skicka ett mejl till oss med ditt ordernummer och en bild på problemet. Vi kommer att bedöma och åtgärda det för att säkerställa din tillfredsställelse.