Hur fungerar returer och återbetalningar?
Vi accepterar inte returer utan defekter. Om det är ett problem från vår sida, mejla oss med ditt namn, ordernummer och bilder, så hittar vi en lösning.
Förstå vår retur- och återbetalningspolicy
Alla skräddarsydda klistermärken tillverkas på beställning, så vi kan inte acceptera returer om det inte finns någon defekt. Om det däremot finns ett problem med dina klistermärken och felet ligger hos oss, kommer vi att åtgärda det.
Mejla oss ditt namn, ordernummer och bilder som visar problemet så att vi kan hantera det och hitta en lösning. Detta kan innebära en omtryckning, återbetalning eller ett tillgodohavande, beroende på problemets art.
Fel i beställningar måste rapporteras inom en vecka efter leverans för att säkerställa en snabb lösning. Om du begär en återbetalning måste alla klistermärken redovisas, och vi kan be dig att returnera beställningen eller ge bevis på att den har förstörts.
Vi utfärdar inte återbetalningar eller omtryck för fel som att fel storlek har beställts, designfel eller om du har ändrat dig efter att beställningen har tryckts.
Beställningar produceras i den storlek som visas på webbplatsen, så kontrollera den slutliga storleken innan du lägger din beställning. Vårt mål är att säkerställa att du är nöjd med ditt köp och att ge support för eventuella problem som uppstår.