Hur kan jag ändra materialet efter att jag har beställt?

Kontakta vårt supportteam omedelbart för att begära en materialändring. Om beställningen inte har gått in i produktion kan vi uppdatera den.


Ändra klistermärkesmaterial efter beställning

Om du behöver ändra materialet på dina klistermärken efter att ha lagt en beställning, kontakta vårt supportteam så snart som möjligt.

Om beställningen ännu inte har gått in i produktionsfasen kan vi uppdatera materialet enligt din nya önskan. Det är viktigt att agera snabbt eftersom inga ändringar kan göras när klistermärkena väl är i produktion.

Vårt team kommer att hjälpa dig att verifiera beställningsstatusen och göra de nödvändiga justeringarna. Observera att ändring av materialet kan påverka produktionstiden och leveransschemat.

Vi strävar efter att tillgodose dina önskemål på ett effektivt sätt för att säkerställa att du får de klistermärken som uppfyller dina förväntningar.