Vad ska jag göra om mitt paket försvinner eller skadas under frakten?

Om ditt paket försvinner eller skadas, mejla oss med ditt ordernummer och bilder på skadorna. Vi kommer att undersöka och lösa problemet snabbt.


Hantering av förlorade eller skadade paket

Om ditt paket försvinner eller skadas under frakten, vänligen mejla oss omedelbart med ditt ordernummer och, vid skada, bilder på de skadade varorna och förpackningen. Vårt supportteam kommer att undersöka situationen, samarbeta med fraktbolaget och vidta nödvändiga åtgärder för att lösa problemet.

För förlorade paket kommer vi att omtrycka och skicka om dina klistermärken så att du får din beställning så snabbt som möjligt. För skadade paket kommer vi att bedöma omfattningen av skadorna och avgöra om en omtryckning, ersättning eller återbetalning är lämplig.

Vi förstår hur besvikande det kan vara att få skadade varor eller att inte få din beställning alls, och vi är engagerade i att rätta till problemet. Din tillfredsställelse är vår högsta prioritet, och vi kommer att arbeta hårt för att åtgärda eventuella problem och säkerställa att du får dina klistermärken i perfekt skick.

Om du har några frågor eller behöver hjälp med ett förlorat eller skadat paket, tveka inte att kontakta oss. Vårt supportteam finns här för att hjälpa dig och ge den bästa möjliga lösningen.