Frakt & Leverans

Här hittar du svar på dina frågor om frakt och leverans från StickerApp.se. Om du har bråttom att få dina klistermärken bör du använda vår expressleverans

 

Användningsområden Skapa eget klistermärke Material klistermärken


Spårningsnummer

Det är endast klistermärken och klistermärken du designat själv och valt att skickas med Posten, UPS och UPS Express som har spårningsnummer. Skicka gärna ett mail till oss som innehåller ditt ...

Leverans till hela världen

Fri frakt inom EU och Nordarmerika Oberoende om du köper roliga klistermärken till barn, varningskyltar eller designar ett eget klistermärke skickar vi ordrar till hela världen. Vi erbjuder fri frakt i hela EU...

Leveranstid

Du kan beställa klistermärken från vår butik eller designa egna klistermärken med vårt expressalternativ vilket innebär både expressleverans och produktion. Detta tar vanligtvis 4-6 arbe...

Kostnad för leverans

Vi erbjuder gratis frakt för ordrar som skickas med vanlig post inom USA, Europa och Canada. Detta är oberoende på storlek, mängd eller om du köper klistermärken med seriefigurer, eller till barn ell...

Ändra adress

Vi kan uppdatera din leveransadress om din order ännu inte har skickats. Skicka oss ett mail med den uppdaterade adressen och ditt ordernummer så ändrar vi det till dig.  

Ordern borta

Om ditt paket inte har kommit fram innan sista beräknade leveransdatumet, så skriver du ett mail till oss. I mailet skriver du ditt ordernummer och att dina klistermärken inte har kommit fram. Vi kommer svara dig s...